Väskor och tunikor

Vid höstlovet fick jag hem lite grejer jag shoppat på nätet. Jag fotograferade dem då men glömde lägga ut dem men det kommer nu: 
 
Bucket bags är min favoritmodell på väska nu eftersom jag tycker det är skönt med lång rem så man kan korsa den över kroppen också är själva väskmodellen lagom stor. Dessa är bestäldad billigt från Zalando. Billiga eftersom det ej är läder vilket är lite trist men å andra sidan har fejkläderväskorna blivit så mycket bättre än de var förr. 
 
Den gröna är SÅ snygg i färgen!
 
Den här tunikan kommer från Indiska. Den är ju lite tunn i tyget så jag sparar den till när det känns juligare pga att det är rött i den. 
 
Här syns mönstret bättre. Fint tycker jag!
 
Den är ganska lång. 
 
Till sist den här skjortblusklänningen från Asos. Gillar mönstret även på det, skogsgrön botten och leopardfläckar i brunt-vitt-svart. 
 


Kommentera här: