Ny mobil!

(null)
Min nya iPhone X, ironiskt nog fotograferad med min urgamla iPhone 4s. 

I måndags, asså den 8:de oktober, köpte jag en ny mobil - en iPhone X! Detta på grund av att det ska vara så bra kamera på den, och jag tänkte jag skulle unna mig det eftersom jag fotar mycket men inte gillar att dra runt på en stor kamera. 

(null)
Jag tog en bild av mig själv på en av skolans toaletter. Måste kolla om man blir yngre och snyggare med kameran också. Tyvärr sa sju av åtta selfies nej till det, den åttonde fick dock duga pga mindre dubbelhaka på den :-D

(null)
Så här ser delar av det nystädade hemmet ut genom kameran. Visst är bilden lite gul? Eller?
Apropå städandet så vill jag gärna berätta att jag till och med drog ut spisen och städade bakom den. Det är fyra år sen sist och det märktes minst sagt. Men så skönt ha gjort! Ska dra ut spisen oftare nu så jag slipper det där äckliga. 

Det kommer snart lite utomhusbilder tagna med mobilen också så ska vi se hur de ser ut. 




Kommentera här: