Det är min födelsedag!

Ett fint födelsedagskort från min mor och far som matchar dagens väder. <3
 
 
Jag fyller 49 år idag! Sista året som 40-nånting-åring. Igår hade jag planer på att jag och Filip skulle ta en bilutflykt till Olofsfors och cafeet Anno 1762 idag, men en snöstorm presenterat sig så bilen kommer få stå inne idag som det känns nu. 
 
När Filip kom till mig med sin pappa igår så åt vi födelsedagsmiddag (det kändes roligare ha det på en lördag) och jag fick en massa fina presenter av Filip. Helt otroligt, han har liksom lärt sig vad jag tycker om, är uppmärksam och tänker till. Jag är så imponerad! 
 
Här är presenterna:
 
En vacker sjal "för du har ju alltid sjal mamma" <3
 
Jättefina örhängen som är på pricken vad jag tycker om och är sugen på nu. 
 
Ett milt doftande doftljus som luktar jättegott. 
 
Också den här vackra våriga buketten!
 
Alltså jag kunde inte önskat mig bättre presenter. Och billiga var de sa Filip - allt var på 70% rabatt (förutom blommorna då) berättade Filip glatt haha! 
 
Nu ska jag gå och fundera på om vi i alla fall ska försöka hitta på något litet att göra i snön som yr. 
 


Kommentera här: