Jag har fyllt 50!

Så här ser det ut i mobilen när man fyllt 50: 
 
 
Vackert va! Skulle vilja ha buketter hemma jämt så jag har verkligen njutit.
 
Jag firade först min födelsedag på måndagen den 3/2 då jag fyllde men då kom bara Pelle p.g.a. Filip låg jättesjuk hemma hos mig. Filip visade sig vara så dålig att han låg i feber hela veckan och jag var hemma och vabbade. Det var liksom tur i oturen, jag fick ju verkligen en vilovecka inför min födelsedagsfest som jag skulle ha lördag den 8/2. 
 
Festen var inte så stor men precis som jag ville ha den. Vi var 9 personer och drack mousserande och drinkar och vin och åt lite plockgott från ca 17-18-tiden och framåt (hade drop in). Sen hade jag beställt en massa pizzor som kom vid 18-tiden och sen gick vi ut vid 22-tiden. Tyvärr var O'Learys som vi gick ut på "sådär" så jag var hemma redan vid midnatt, men jag var skitnöjd. 
 
Jag blev så otroligt fint firad, så här såg presentbordet ut dagen efter.
 
Så här fint hade min jobbarkompis Cicci fixat från henne och en massa andra snälla kollegor på jobbet!
 
Jag blir liksom överväldigad och tacksam, också vill jag ha fest igen hahaha för det var så roligt och festligt med alla goda vänner och drinkande och surrande! 
Men jag ska faktiskt få fira min födelsedag en gång till: på sportlovet ska jag och Filip upp till Piteå också ska vi ut och äta i Luleå med mina bröder med familjer och jag, Filip och mamma ska bo på hotell där en natt. Nu håller jag bara tummarna att jag eller Filip inte ska bli sjuka eller nåt sånt!
 
 


Kommentera här: